Podanie
20.04.2018, 00:10,
Podanie
1. Imię i Nazwisko: Rafał Szafraniec
2. Wiek: 20 lat
3. Miejscowość: Wyry
4. Telefon: 662861200
5. Czy posiadasz jakieś choroby (padaczka, cukrzyca, itp itd)(Bardzo ważne- W razie wypadku żeby wiedzieć jak reagować) : alergia (na codzien raczej sie nie ujawnia), lekka wada wzroku 
6. Staż w ASG: około 2 lata niedzielnego strzelania, wcześniej ganianie po polu z agm :)
7. Napisz coś o sobie, czym się zajmujesz, twoje zainteresowania poza ASG?:
Na codzień jestem studentem wydziału budownictwa co aktualnie zjada czas hurtowo i okrutnie. zaintseresowania: matematyka, lotnictwo i historia średniowiecza, modelarstwo. 
9. Dlaczego chcesz dołączyć ? 
- samemu (bez zapoznanej ekipy i zgranej) gra się po jakimś czasie monotonnie
- fakt przynależności do danej grupy i działanie w niej motywuje i rozwija, człowiek to zwierzę stadne
ps. Jeżeli w drużynie istnieje podział na role i była by taka możliwość interesującą byłaby rola medyka. 
9. Gdzie nas znalazłeś / skąd o nas wiesz? 
Szukałem grupy ASG z okolic Mikołowa, działającej na terenie Górnego Śląska 
10. Czy posiadasz niezbędny sprzęt by uczestniczyć w manewrach. (Jeżeli tak, wypisz jaki)
Posiadam:
ochrone oczu ess crossbow
ochronę twarzy w postaci maski siatkowej
replikę hełmu fast od emerson gear
kamizelkę z ładownicami
apteczkę pierwszej pomocy z pełnym wyposażeniem pomocy poszkodowanemu (warto taką mieć nie ważne kto i kiedy, sam z niej zrobiłem użytek już parę razy naszczęscie narazie były to przypadki odarć, przecięć lub skaleczeń)
panel udowy 
podstawowy mundur wz 93 i buty 
replikę od specna arms sa h01
rekawice, czapkę, hustę
11. Czemu ASG/Czym dla Ciebie jest ASG?
Jest to dla mnie hobby o którym wciąż dowiaduje się nowych rzeczy, dobra zabawa i nowe doświadczenia
Odpowiedz
21.04.2018, 13:36,
RE: Podanie
witaj, obserwuj forum, widzimy sie na najblizszym spotkaniu

IN LINE & ASG FOREVER!!!
Odpowiedz
21.04.2018, 18:41,