Archiwum Shoutboxa
avatar
Ostro. Niezly czadWink
10.06.2018 | 19:40
avatar
I jak tam panowie poszła strzelanka? Żyjecie ;-)?
10.06.2018 | 15:37
avatar
gracie ktos w the elder scrolls online??
10.06.2018 | 10:02
avatar
Cos zrobil zonce Bacior?
09.06.2018 | 22:37
avatar
ostro mi bryknyl
07.06.2018 | 21:19
avatar
07.06.2018 | 21:18
avatar
no ok jak sie nie zgadamy to pojade do lemkaBig Grin
07.06.2018 | 21:10
avatar
Fajny scenariusz na bunjrze sue ribi.ja jutro albo w soboyr bede wiedzial jak stoje z czasem
07.06.2018 | 18:26
avatar
Chopy takie pytanie bo na 90% mom niedziela wolno moze by my se pyknyli tako jakos luzno strzelanka w niedziela je kto za tym? Do2no zech wos nie widziolWink
07.06.2018 | 15:49
avatar
Ktoś coś w weekend?
06.06.2018 | 21:49
avatar
Haha Big Grin
04.06.2018 | 15:19
avatar
Klapek nie mamy żadnego uzytkownika z ksywą jezu ;D
03.06.2018 | 21:40
avatar
Ja jade z fata z miko :)
02.06.2018 | 23:54
avatar
Jezu dzieki za zyczonka troche po czasie Wink dziekuje jeszcze raz
02.06.2018 | 23:03
avatar
Rafał wyslij mi SMS na 501 526 355 bo na telefonie nie widzę Twojego numeru
02.06.2018 | 20:38
avatar
Na 100% pojadę - numer w profilu TP Twój aktualny?
02.06.2018 | 20:01
avatar
Adzio a ty jak?
02.06.2018 | 19:54
avatar
No to daj adres bo moge przez tychy jechac i info czy na 100% jedziesz
02.06.2018 | 19:52
avatar
Byłyś w stanie ewentualnie podjechać na Tychy?
02.06.2018 | 17:55
avatar
miejsc 4
02.06.2018 | 14:12